..:: حرفهايي هست براي نگفتن و ارزش عميق هر كسي به اندازه ي حرفهايی است كه براي نگفتن دارد و كتاب هايی نيز هست براي ننوشتن و من حالا رسيده ام به آغاز چنين كتابي ::..

علی کریمی، فاصله ی حرف تا عمل !

.
امروز یه ایمیلی برام رسید که آدمو خیلی به فکر میبره! حتما تا الان از ماجرای علی کریمی، فوتبالیست محبوب و البته پر حاشیه تیم ملی فوتبال و باشگاه استیل آذین و جناب سردار آجرلو، نماینده سپاه پاسداران در باشگاه استیل آذین! با خبر شدید. ماجرایی که مهر تایید دیگری بود بر سیاستهای کثیفی که فقط خاص فوتبال کشور ماست! البته نه فقط فوتبال، که این منش شنیع تزویر و ریا که با چاشنی پرونده سازی و بی حیایی سیاسی همراه است، سالهاست که در جامعه ما ریشه دوانده.

من از اعمال خیریه علی خبر داشتم اما شاید تا این ماجرا علنی نمی شد، درست نبود چیزی بنویسم، ولی ظاهرا پاسداری عده ای از انقلاب و ارزش ها !!! باعث شده تا سرنوشت به گونه ای رقم بخورد که رازهای مگو، بگو شوند و می دانم نه کریمی و نه کریمی ها از این امر خوشنود نبوده و نخواهند بود. اما این قضیه باید علنی می شد، تا مدعیان بدانند فاصله حرف تا عمل چقدر است! بدانند که علی این فاصله را پر کرده، آیا آنها هم یارای گذر از دیار حرف و ادعا و وصال به دیار عمل را در خود می بینند؟!
وظیفه پاسداری حقیقی از ارزش ها ومبارزه با تزویر و ریا، باعث شد تا با انتشار این مطلب، گام کوچکی در جهت صیانت از ارزشهای حقیقی بردارم، باشد که روزی برسد همانطور که کریمی ها ، دایی ها و ... میخواهند، اعمال خیر را فقط برای رضای خدا و خلق خداو آن هم در خفا و بدون آلایش به سیاهی ریا، انجام دهیم. روزی که برای انتقام کشی های شخصی و سیاسی، به آبروی افراد نتازیم! و این را آویزه گوش خود کنیم که همه چیز مسلمان، خون و آبرو و ومال او بر مسلمان حرام است (نهج الفصاحه) و شکستن حرمت مومن همردیف بزرگترین گناهان قرار دارد.


--------------------------------


علی کریمی در جمع کودکان بی سرپرست
که البته از زمانی که علی سرپرستی آنها را قبول کرده دیگر بی سرپرست نیستند!


.


.
علی کریمی در کنار بابک معصومی



و این هم علی کریمی در کنار بلندقدترین پسر ایران که در برنامه ماه عسل شرکت کرد. از بلندی قد خودش دچاره عارضه شده بود. مجری ازش پرسید چه آرزویی داری. گفت سه تا آرزو دارم. یکی اینکه سالم باشم. لپ تاپ داشته باشم. و علی کریمی رو از نزدیک ببینم. همون شب علی کریمی یه لپ تاپ براش خرید و رفت به دیدنش و گفت هزینه درمانت هم میدم بری آلمان. هر سه تا آرزوشو برآورده کرد
.
------------------------------------------

أَفْضَلُ الزُّهْدِ إِخْفَاءُ الزُّهْدِ
.
باتشکر از دوستانی که در تهیه این ایمبل نقش داشتند
التماس دعا
.

۴ نظر:

پگاه گفت...

انگار نمیذاری یکم به این چیزا فکر نکنیما . . .
ولی واقعا مگه میشه آدم به چیزی که هر روز باهاش درگیره فکر نکنه ؟!

اللهم عجل لولیک الفرج

پگاه گفت...

نه نیستم ، حیف شد

ممنون از خبرت

ناشناس گفت...

من هم موافق ریختن آبروی بندگان خدا نیستم اما شما خودت که خیلی بدتر کردی عزیز من...
یادت باشد بدترین اشتباه این است که اشتباه کسی را به پای همه بنویسی به این می گویند نگاه قشری...
شما که این قدر دعا بلد هستی یک دعا هم بکن به حال خودت که اینقدر راحت یکی از اصلی ترین دشمنان صهیونیسم را به همین راحتی زیر سئوال می بری....
خدا به داد آخرتت برسد....

قلم سبز گفت...

خدا ایشالا همه متوهمان را از توهم خارج کند!
بنده کی درباره صهیونیسم و از اینجور چیزا صحبت کردم!؟
آره! انشاالله به حق این ماه مبارک، خدا به داد عاقبت همه ما برسه، آمینشم شما بگو!